Мотоблок ДТЗ 570БН - К (колеса 4.00-10)

ДТЗ
212277
22214,00
грн.
24990,00
грн.

🚚БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА !

Характеристики
Переваги
Опис
Відеоогляд

Характеристики

Двигун

  • Модель двигуна 170F
  • Тип палива Бензин
  • Потужність двигуна, к. с. 7,0
  • Робочий об’єм двигуна, см³ 208
  • Номінальні оберти, об/хв 3000
  • Номінальна витрата палива, г/кВт∙год ≤374
  • Місткість паливного бака, л 6,0
  • Система запуску двигуна Ручний стартер
  • АКБ: тип, ємність, А∙год Немає
  • Повітряний фільтр З виносним повітрозбірником на кермі
  • Об’єм картера двигуна, л 0,6
  • Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
  • Датчик рівня мастила Є
  • Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
  • Об’єм системи охолодження, л -
  • Тип охолоджувальної рідини -

Трансмісія, ходова частина

  • Тип привода трансмісії Прямий, через зчеплення
  • Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
  • Тип приводних пасів Немає
  • Струмок для під’єднання активного навісного обладнання Немає
  • Тип коробки передач Шестеренчаста
  • Кількість передач вперед/назад 3/1
  • Спосіб увімкнення заднього ходу Вибором задньої передачі в основній КПП
  • Привод фрези Прямий із конічним редуктором
  • Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
  • Об’єм мастила в катері трансмісії, л 2,6
  • Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL
  • Транспортні колеса 4.00-10 з обгінними розблокіраторами
  • Колія коліс, мм 600
  • Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 1; 4,6; 7,7/1,4
  • Тип регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком

Робочі органи

  • Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
  • Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
  • Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 16; 83; 140
  • Кількість секцій ґрунтофрези, од. 8=(2+1+1)×2
  • Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези (5,5х235) × 32 од.
  • Ширина захвату ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140
  • Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
  • Глибина культивації, мм До 200
  • Додаткове обладнання
  • Електрообладнання Немає
  • Вимірювальні прилади Немає
  • Інше обладнання Диски захисту рослин
  • ЗІП У комплекті

Масогабаритні дані

  • Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на колесах/на фрезах, мм 1600×710×820 / 1600×1140×750
  • Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг 91/96

Переваги

  • Великий розбіг швидкостей між 1-ю і 3-ю передачею, 1-ша передача має значно нижчу швидкість — ідеально для роботи з навісним обладнанням.

  • Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.

  • Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Шини високої якості з рифленням — більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк експлуатації.

  • Мотоблок ДТЗ 570БН
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.

  • Мотоблок ДТЗ 570БН
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.

  • Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Зручне перемикання передач та візуальний контроль увімкненої передачі. Механізм перемикання — посилений, немає потреби додатково натискати на важіль заднього ходу на кермі.
Мʼяке руківʼя важеля КПП.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним
конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Гумові м’які нековзкі руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Посилені місця кріплень заднього навісного обладнання — більш надійне виконання. Розбірний корпус КПП, задня кришка знімається — для полегшеного доступу в КПП.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП — полегшений контроль кількості і якості (засмічення) оливи в КПП.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Висока якість лиття корпусу КПП. Більш тиха робота КПП — немає підвищеного шуму шестерень.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.

Мотоблок ДТЗ 570БН-K
Диски захисту рослин у комплекті:

запобігають засипанню рослин ґрунтом та їх пошкодженню фрезою під час роботи мотоблока;
призначені для зменшення навантаження на вал редуктора під час роботи і для плавності в роботі (щоб не було сильного гойдання мотоблока в ґрунті);
можуть бути маркерами для позначення обробленої ділянки.

Опис

Мотоблок ДТЗ 570БН-К оснащений бензиновим двигуном потужністю 7 к. с., цього цілком достатньо для виконання сільськогосподарських робіт.

Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:

окрема передача назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
розбірна задня кришка корпусу;
посилене кріплення під активне навісне обладнання;
візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.
Прямий привод має менші втрати потужності, ніж пасовий, а отже, дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність і підвищує ефективність мотоблока.

ДТЗ 570БН-К комплектується колесами 4.00-10 та 8-секційною ґрунтофрезою з максимальним захопленням 1140 мм.

Також у комплекті є диски захисту рослин.

До того ж, центр ваги ДТЗ 570БН-К розташований трохи нижче, ніж у пасових мотоблоків, це покращує стійкість і знижує вібрації під час роботи фрезою.

Немає потреби постійно контролювати стан і натяг приводних пасів.

А завдяки зчепленню нормально розімкнутого типу і вибору заднього ходу окремою передачею в КПП, безпечність експлуатації залишається на такому ж високому рівні, як і в мотоблока з пасовим приводом.

На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.

Відеоогляд

Made on
Tilda