Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б

KENTAVR
119345
4005,00
грн.
4354,00
грн.

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!

Характеристики
Переваги
Опис

Характеристики

  • Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
  • Потужність двигуна, к.с. 6,5
  • Робочий об'єм двигуна, куб. см 196
  • Діаметр циліндра / хід поршня, мм 68/54
  • Система охолодження Повітряна примусова
  • Електричний стартер Немає
  • Витрата палива, гр/кВт*год 380
  • Ємність паливного бака, л 3,6
  • Обсяг масла в картері двигуна, л 0,6
  • Тип хвостовика валу Шпонковий
  • Діаметр валу, мм 19,05
  • Довжина валу, мм 58,5
  • Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
  • Датчик низького рівня масла в двигуні Є
  • Габарити упаковки, мм 385х330х360
  • Маса нетто/брутто, кг 12,0/4,0

Переваги

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200Б:

  • компактність;
  • мала вага;
  • ергономічність;
  • зручність;
  • універсальність;
  • простота експлуатації та обслуговування;
  • низькі рівні вібрацїї й шуму;
  • високі питома потужність і ККД;
  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картер;
  • дві горловини для заливання масла в картер;
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

Опис

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.
Двигун внутрішнього згоряння двз-200б потужністю 6,5 к.с. і робочим об’ємом 196 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.
Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-200б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-200б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
Made on
Tilda