Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б1

115759
4354,00
грн.

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВА!

Характеристики
Переваги
Опис

Характеристики

  • Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
  • Потужність двигуна, к.с. 6,5
  • Робочий об'єм двигуна, куб. см 196
  • Діаметр циліндра / хід поршня, мм 68/54
  • Система охолодження Повітряна примусова
  • Електричний стартер Немає
  • Витрата палива, гр/кВт*год 380
  • Ємність паливного бака, л 3,6
  • Обсяг масла в картері двигуна, л 0,6
  • Тип хвостовика валу Шпонковий
  • Діаметр валу, мм 20,00
  • Довжина валу, мм 56,5
  • Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм 45,5/5,0
  • Датчик низького рівня масла в двигуні Є
  • Габарити упаковки, мм 385х330х360
  • Маса нетто/брутто, кг 12,0/14,0

Переваги

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200Б1:

  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
  • коомпактність і мала вага;
  • ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
  • високі питома потужність і ККД;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картер;
  • дві горловини для заливання масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера, для поліпшення доступу;
  • низькі рівні вібрації й шуму під час роботи
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

Опис

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б1

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна кентавр двз-200б1 є висока потужність, економічність, надійність у роботі й невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-200б1 для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двз-200б1 можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
Made on
Tilda